Kan ik het artikel ruilen?

Ja. Je kunt binnen 14 dagen ruilen. De retourtermijn gaat in op de dag van ontvangt. Het artikel moet ongeopend zijn en in de originele verpakking. Speciaal voor u op maat gemaakte producten kunnen niet geruild worden.

Hoe stuur ik het artikel retour?

De producten in de originele verpakking en ongeopend met het retourformulier sturen naar:

Time for Hair Abbekerk

Dorpsstraat 101

1657AD Abbekerk

De kosten daarvan zijn voor rekening van de klant.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het geld binnen 30 werkdagen terug op je rekening storten.

Kan ik mijn pakket ook terugbrengen in de kapsalon?

Ja. Binnen 14 dagen en binnen de openingstijden van de kapsalon. Bekijk hier onze openingstijden. Maak een afspraak als u uw producten wil terugbrengen.

Bezorgkosten en terugzending

Bij het retourneren van een volledige bestelling, zullen wij het volledige bedrag terugbetalen. Let op dat dit enkel van toepassing is wanneer de gehele bestelling wordt teruggestuurd. De gemaakte verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Indien je ervoor kiest om slechts een deel van je bestelling terug te sturen, zullen wij niet de bezorgkosten vergoeden. In dit geval dien je zelf de kosten voor het retourneren te dragen. Voor verdere details verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden.

Andere vragen?

Neem gerust met ons contact op.